0

Returinformation

Website: http://www.postmebeauty.dk/
Virksomhedens juridiske navn: PostMe ApS
Organisationsform: APS
CVR: 27267971
Virksomhedsadresse: Hørkær 34, Herlev, 2730, Danmark
E-mailadresse: info@postme.com
Telefon: 32109721
Virksomhedens etableringsår: 30.06.2003

Kontakt os

Ring til os
På tlf. 32 10 97 21 kan du få fat på vores kundeservice team, som sidder klar til at hjælpe dig.
Vi sidder ved telefonen alle hverdage fra 13-17

Chat med os
Hvis det passer dig bedre med nymodens chat, er du også meget velkommen til det! Du starter en chat ved at trykke på "Live Support".
Vi sidder klar ved chattasterne alle hverdage fra 13-17, vi kan dog også finde på at være online på andre tidspunkter.

Vi har også e-mail
Hvis email er mere dig så tøv ikke. Du skriver bare en mail til info@postme.com på det tidspunkt af døgnet, der passer dig.
Vi svarer typisk inden for 24 timer, men hvis det ikke er helt hurtigt nok, kan vi anbefale at starte en chat, eller give os et kald.

Afhentning på vores adresse
Er desværre ikke muligt på nuværende tidspunkt, men vi regner med at kunne tilbyde dette i løbet af 2017. Man kan dog afhente varer for alle vores andre butikker. Se www.postme.com

Bestilling

Hos PostMe kan du kun bestille varer via vores website døgnet rundt eller pr. telefon på 32 10 97 21 (Alle hverdage mellem kl. 13-17).
Hvis du har forespørgsler på varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os, og vi skal gøre vort bedste for at skaffe dem hjem til dig.
Alle priser på siden er inkl. moms og andre afgifter.
Du får en ordrebekræftelse pr. mail kort tid efter din bestilling.
Det er muligt at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af dine tidligere ordrer, kan du også sende os en mail med dette ønske.
Alle handler indgås på dansk.

Betaling

Vi accepterer følgende betalingsmuligheder

Visa-Dankort
Dankort
Kredit - ViaBill - Læs Faq og vilkår på Viabills hjemmeside.
MasterCard
Visa
Mobilpay
Visa Electron
eDankort
JCB
Bankoverførsel
PayPal
Hvis der er et kreditkort, du benytter, som vi ikke accepterer, må du endelig fortælle os det. Så vil vi prøve, at få det ind på siden.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra PostMe. Således, kan du altid være sikker på, at varen er på lager og afsendt, før pengene bliver trukket. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. OBS! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Når du gennemfører en onlinebetaling med dit betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise betalingen, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort skulle blive misbrugt på en netbutik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i deres betalingssystem (PostMe benytter SSL). Dermed er du faktisk bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på DKK 1.200, hvis dit dankort misbruges ved brug af pinkode.
 
De data, du oplyser i forbindelse med et online køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL). Det er altså kun PBS og udbyderen af betalingsplatformen, der kan læse dem. Hverken PostMe eller andre har adgang til dine oplysninger.

Vi krypterer alle adgangskoder, så i tilfælde af at du skulle miste denne, kan vi ikke huske den for dig, men alene generere en ny adgangskode til dig. Kontakt således kundeservice, for dette, hvis du har glemt din PostMe adgangskode.

Forbehold

Skulle der mod forventning være sket en trykfejl, opstå forsinkelse, eller være tale om restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at kontakte dig. Vi vil selvfølgelig altid forsøge at imødekomme en tilfredsstillende løsning for dig.

Forsendelse

Forsendelse og håndtering er fri, hvis du køber for mere end DKK 399,00. Hvis du køber ind for mindre end DKK 399,00 er fragtprisen DKK 35,00. Ovenstående gælder til alle adresser i Danmark. Vi tilbyder ikke i øjeblikket at sende ud over Danmark grænser. Men vi åbner op for dette i løbet af 2017.
Vi afsender alle hverdage og sender samme dag, hvis du bestiller inden kl. 20:30. Vi tilbyder forsendelse med PostDanmark (PostNord). Leveringstiden er 2 hverdage til privatadresser såvel som virksomhedsadresser (Vi tilbyder pt. ikke forsendelser til udleveringssteder, men også dette regner vi med at åbne op for i løbet af 2017). I enkelte tilfælde kan der dog være nogle dages ekstra forsinkelse.

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dage til at give meddelelse om fortrydelse og du kan vente helt op til 30 dage fra du har modtaget varen til at sende den retur til os. I perioder kan den vare længere, men dette vil så blive særskilt oplyst på siderne ved handel. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget varen/varerne og til den dag du afsender den tilbage til os (du skal kunne dokumentere afsendelsesdatoen). Julegaver købt fra d. 01. nov. til 24. dec. kan returneres helt frem til den 01. februar det efterfølgende år.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen. Du mister derfor fortrydelsesretten, hvis du bryder forseglingen på eksempelvis parfumer og make-up.

Ved alle øvrige produkter, kan du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet, kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså afprøve på samme vis, som du kender det fra en fysisk butik.

Når fortrydelsesretten udnyttes, skal du selv betale portoen for at sende varen retur. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

- Sådan gør du
1a) Anbefaler vi
Send varen retur til os indenfor de 30 dage. Når vi modtager varen tilbagebetales købesummen til dig på samme måde som du har betalt på.
Husk at det altid er en god ide at du får gyldigt dokumentation på at du har afsendt det til os fra forsendelsesfirmaet. Husk at vedlægge dit ordrenummer.
Dit køb kan også fortrydes ved at nægte modtagelsen af varen, og dermed overdrage den til postvæsenet igen. Dette gælder ved at skrive "nægtet modtagelse" på den ubrudte ydre emballage og lægge den i en af Post Danmarks postkasser, eller ved at sige til de flinke postfolk nede på postkontoret/butikken, at du ikke ønsker at modtage varen. Bemærk der kan være nogle ekstra behandlingsdage med registrering fra Postens side, når dette gøres.

1b) Eller du kan (men det er ikke et krav fra vores side)
Sende os e-mail på info@postme.com eller udfylde denne standardfortrydelsesformular hvor du oplyser: At det omhandler fortrydelsesret, dit ordrenummer, hvilke varer og antal du fortryder. Meddelelsen skal vi have modtaget inden 14 dage fra den da du fik varen leveret. Du skal sende din ordre retur til os senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. Købesummen tilbagebetales til dig på samme måde som du har betalt på.

Hvornår pegene går ind på din konto er dog et helt emne i sig selv, alt efter betalingsform og kan aflede flere spørgsmål, så læs mere her.

Hvis produktet returneres fordi vi begik en fejl, så skal du i stedet kontakte en af vores supportere (Tlf. 32 10 97 21 eller info@post.com) og så vil de sørge for at der bliver oprettet en returfragt til dig.

- Vigtigt
Med i pakken du sender retur er det vigtigt at du oplyser dit Ordrenummer (gerne kopi af ordrebekræftelsen) samt om du ønsker:

"1 - Nyt produkt:" (Et nyt produkt vil blive afsendt til dig og husk at uddybe hvad du ønsker)
"2 - Refundering:" (Vi vil refundere det indbetalte beløb)

Send produktet til:

Vores adresse
PostMe ApS
Hørkær 34
2730 Herlev
Danmark

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav

Du vil blive adviseret via e-mail, når vi har modtaget din pakke. Hav lidt tålmodighed med returbehandlerne. De kan, især efter højtider, være ekstra belastet. Normal behandlingstid for en retur, er 1-3 hverdage efter modtagelse, alt efter om vi skal have indhentet information udefra og/eller har uddybende spørgsmål til dig.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler hos PostMe, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller eventuelt få et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi betaler de forsendelseomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Dog kræver vi at du har rettet kontakt til os skriftligt, inden varen er sendt ind til os.

Kort fortalt! Når du ønsker at reklamere over et produkt, bedes du først skrive til os om problemet på info@postme.com.

Når du returnerer varen, bedes du henvise til den dialog vi har haft pr. e-mail, da det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Vi anbefaler dig ALTID at tage fat i os for at få en returseddel i forbindelse med reklamationer. Vælger du selv at stå for forsendelsen, så husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine forsendelseomkostninger.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@postme.com. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Forbrugerklagenævnet
www.forbrug.dk
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby
kfst@kfst.dk
41 71 50 50 (Hverdage 9-12)

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

Dine personlige oplysninger

For at du kan indgå en online aftale med PostMe, må du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:

    * Navn
    * Adresse
    * E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Oplysninger afgivet til PostMe videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos PostMe har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@postme.com.

Hvordan fungerer et køb?

  1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
  2. Indtast dine personlige oplysninger og godkend vores handelsbetingelser.
  3. Vælg betalingsmåde.
  4. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet.
  5. Vi modtager din ordre i vores system og du modtager en e-mail som bekræftelse.
  6. Varen reserveres til dig.
  7. Afsendelse (Se afsnittet forsendelse)
  8. Du modtager en bekræftelsesmail.
  9. Vi trækker beløbet på din konto
  10. Du modtager varen.

Fortrolighed

Information du afgiver på denne hjemmeside vil blive behandlet fortroligt. Vi viderebringer ALDRIG informationer til tredjepart, hvis ikke det er direkte nødvendigt for ekspeditionen af din ordre. Vi bruger Cookies på siderne for at forbedre oplevelsen.

PostMe kan ved køb på denne side kontakte dig med specifikke tilbud på en tidligere anskaffet vare (f.eks. hvis der er prisændringer eller kampagner på varen). Ønsker du ikke at modtage disse tilbud skal du tage kontakt til os på info@postme.com, for at komme på vores liste over e-mail adresser, der ikke ønsker at modtage e-mail kommunikation fra PostMe. Bemærk at der ikke er tale om et regulært elektronisk nyhedsbrev, som du derfor særskilt skal skrive dig op til via vores forside, hvis du ønsker et sådan tilsendt på fast basis. Den heromtalte udsendelse omfatter alene et specifikt elektronisk tilbud på en allerede købt vare og kun denne. Udsendelsen vil alene blive udsendt, hvis det er relevant for den tidligere købte vare. Således kan der være langt mellem udsendelsesfrekvenserne af mailen.

Opdatering

Opdatering af websitet sker flere gange om ugen, og vi tilfører hele tiden nye varer til siderne, så besøg os endelig igen.

Indsamling og brug af dine personlige data

Når du besøger denne hjemmeside, sørger vi for kun at registrere ikke-følsomme data som f.eks. navnet på din internetudbyder og hvilken opløsning du benytter på din skærm. Vi indsamler kun disse data for at være i stand til at give dig en mere brugervenlig oplevelse og en bedre support såfremt dette skulle blive nødvendigt. Køber du et produkt vil vi registrere dine personlige data, da det er eneste måde vi er i stand til at kunne levere din vare til dig på. Når du handler hos os forsyner vi dig med et brugernavn og en adgangskode (password). Dette gør det lettere for dig at handle på siderne fremover, da vi så automatisk kan udfylde datafelterne. Brugernavnet kan du også få brug for i forbindelse med kontakt til vores kundeservice. Vi kan således hurtigere finde frem til den konkrete ordre eller forespørgsel og hjælpe dig med et svar.

Personlige data til tredjepart

Ingen af dine data vil blive udvekslet med tredjepart, med mindre denne er direkte involveret i din transaktion på PostMe siderne. Vi bliver dog nødt til at dele dine adresseoplysninger med vores kurér, så denne kan levere dine varer. Dine betalingsinformationer bliver sendt krypteret afsted på en sikker linje til vores betalingsudbyder. Vi bruger 2 forskellige betalingsudbydere og begge kan opfylde en række høje krav, som vi har valgt at sætte til dem. På intet tidspunkt registrerer vi eller har på anden vis kendskab til dine kortdata, det er alene en sag mellem dig og vores sikrede betalingsudbyder. Dine personoplysninger (navn, adresse og e-mail) bliver bevaret forsvareligt dog uden at blive transmitteret og opbevaret krypteret. Eneste undtagelse er ved bestilling over telefon, hvor vi bliver nødt til at spørge efter dine kortdata for at kunne gennemføre transaktionen. Så vidt det er muligt opfordrer vi således til at du betaler for dine varer via Internettet.

Datasikkerhed

Vi opbevarer IKKE dine kreditkortdata. De bliver sendt direkte videre til vores betalingsudbydere, alt efter benyttet kort (se opover). Alle kortdata bliver SSL krypterede, så i det usandsynlige tilfælde at data skulle blive kompromiseret vil de være ulæselige. Adgangskoder til vores sider krypterer vi også, således er det også kun dig der kan tilgå din adgangskode, så glemmer du den kan vi ikke oplyse dig om den, men kun udstede et nyt password til dig.

Cookies

Vi bruger de såkaldte Cookies til at forbedre din handelsoplevelse her hos os. Vi bruger også tredjeparts Cookies til vores statistiksystem for siden. Cookies er en industristandard på Internettet, som gemmer data for at give en bedre brugervenlighed og for at holde styr på hvilke sider der ses og hvornår (statistik). Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer: I Internet Explorer slettes cookies under menuen ”Funktioner” -> ”Internetindstillinger” -> ”Generelt” -> ”Browserdata/Slet cookies”.

Kontakt

Hvis du har nogle spørgsmål til vores håndtering af dine personlige data, så må du endelig ikke tøve med at kontakte os via vores kontaktside.

Dataansvarlig

Hos PostMe ApS er det den administrende direktør Anders Riedel der er ansvarlig for at dine data bliver behandlet med den nødvendige respekt.


Tak for din opmærksomhed.

PostMe